مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-24اقتصادي

تابستان گرمی پیش روی لرستان است


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان گقت: ممکن است در روزها و ماه پیشِ رو رکورد دمایی برخی نقاط استان شکسته شود و یا در محدوده رکورد دمایی قرار بگیرد آنچه مسلم است تابستان پیش رو تابستان گرمی خواهد بود.

- ایسنا/لرستان معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان گقت: ممکن است در روزها و ماه پیشِ رو رکورد دمایی برخی نقاط استان شکسته شود و یا در محدوده رکورد دمایی قرار بگیرد آنچه مسلم است تابستان پیش رو تابستان گرمی خواهد بود.

زینب اکبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به طور کلی طی هفته پیشِ رو شرایط آرام و پایداری بر منطقه حاکم است تنها در بازه زمانی به ویژه برای ساعات بعد از ظهر و عصرگاهی شاهد پوشش ابر در مناطق شرقی بوده و در غالب نقاط استان نیز شاهد افزایش سرعت وزش باد تا بازه قابل ملاحظه هستیم.

وی ادامه داد: امروز و فردا نیز برای مناطق شرقی استان و شهرهای ازنا، الیگودرز، دورود و سیلاخور پدیده غبار را شاهدیم که کاهش میدان دید افقی را در پی خواهد داشت.

اکبری با اشاره به اینکه برای امروز و فردا با توجه به کاهش زخامت لایه میانی جَو از شدت گرمای منطقه کاسته می شود و دماهای روزانه رو به کاهش می رود تصریح کرد: مجدداً در روزهای چهارشنبه تا جمعه شاهد افزایش دماهای روزانه در سطح استان خواهیم بود لذا توصیه می شود هم استانی ها در مصرف آب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان گرمی پیش روی لرستان است

تابستان گرمی پیش روی لرستان است