مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-28سياسي

برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در مسجد امام علی (ع) قرقیزستان+فیلم


مراسم عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از نخستین روز محرم در مسجد امام علی(ع) بیشکک، پایتخت قرقیزستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، مراسم عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از روز اول ماه محرم  با حضور غلامحسین یادگاری سفیر ایران ، ابوذر طوقانی رایزن فرهنگی سفارت ، حسن علی ضیغم سفیر پاکستان  در بیشکک و عزاداران ایرانی، پاکستانی ،آذربایجانی، افغانستانی مقیم این کشور در مسجد امام علی(ع) بیشکک برگزار شده است.

 در این مراسم هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا و قرائت زیارت عاشورا، حجت الاسلام و المسلمین معرفت شیرین اف امام جماعت مسجد به سخنرانی با موضوع اهداف قیام امام حسین (ع) می پردازد و در ادامه مادحین اهل بیت به ذکر مصیبت اهل بیت، نوحه و سینه زنی می پردازند.

به همت مرکز بین المللی تبلیغ و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز از شب دوم مداح اعزامی از ایران سید ابوالفضل سجادی فر با حضور در مراسم با نوای دلنشین خود و روضه خوانی و ذکر مصیبت و سینه زنی به زبان های آذری و فارسی حاضران را به فیض اکمل می رساند.

شب گذشته نیز پس از سخنرانی، ذکر مصیبت اهل بیت، نوحه و سینه زنی، طی مراسمی با مداحی سید ابوالفضل سجادی فر هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در مسجد امام علی (ع) قرقیزستان+فیلم

برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در مسجد امام علی (ع) قرقیزستان+فیلم