مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-13سياسي

مجلس جایگاه منافع و امنیت ملی و توسعه کشور است


مجلس شورای اسلامی باید مجلس گام دومی باشد، چنان مجلسی که ایمان و امید را تقویت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رییس شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با حضور در برنامه صف اول به پرسش ها درباره نقش گروه های سیاسی در انتخابات رقابتی پاسخ داد.

سؤال: آقای دکتر شما چه لوازمی قائل هستید برای رسیدن به این هدف، رسانه ملی بی طرف باشد و فضای رقابتی ایجاد کند برای جریان های مختلف؟ روح الامینی رییس شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی: در مورد اهمیت مجلس، جایگاه مجلس و خیلی بحث های تکراری.

یک بحث جدیدتری را ما داشته باشیم از همین جا من شروع می کنم که دعوت به مشارکت در انتخاب برای پیش ثبت نام که یک فضایی است که خوشبختانه با اصلاح قانون انتخابات در این مجلس بسیاری را غافلگیر کرد گرچه از پارسال مدتی است که اصلاح قانون انتخابات بحث بوده است، اما اینکه به سرانجام رسید و ابلاغ شد و به این انتخابات رسید جای بسیار خوشبختی دارد.

بسیاری از مقدمات و مسائل را جلو انداخت و این خوب است هم برای کسانی که می خواهند داوطلب شوند و هم برای مردم و هم برای مجریان و دست اندرکاران و بخصوص صداوسیما که از بوق ملی یا صداوسیمای میلی فاصله بگیرد، حالا ما این مزاح را اول جلسه کنیم، یک مقدار به واقعیت صحنه اجتماعی کشور نزدیک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس جایگاه منافع و امنیت ملی و توسعه کشور است

مجلس جایگاه منافع و امنیت ملی و توسعه کشور است