مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-22سياسي

قاضی زاده: راهپیمایی اربعین نوعی کارآموزی برای جامعه سازی امام زمان(عج) است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هر فرصتی که برای ما فراهم می شود، نوعی کارآموزی و کارورزی برای جامعه سازی امام زمان(عج) است تا بلد باشیم در زمانی که حضرت ظهور می کنند و حکومت جهانی تشکیل می دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، پویش همسفر من رویدادی است که به منظور شناسایی و انعکاس رسانه ای اربعین حسینی و پوشش حضور گسترده مردمی در این حرکت عظیم، از نگاه نوجوانان و جوانانی که در فضای مجازی فعالیت دارند برنامه ریزی شده است.

اهداف این پویش دریافت روایت های جوانان از راهپیمایی اربعین، تولید محتوای ارزشمند با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت، ثبت خاطرات پیاده روی اربعین، بازنمایی سبک زندگی شهدا در فرهنگ حسینی و .

است.

    از دیگر محورهای این پویش که به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد صورت گرفته، پیاده روی اربعین حسینی به نیابت از شهدا، اعزام ویژه داوطلبان به اربعین حسینی و  شرکت در برنامه تلویزیونی همسفر من است.

به همین مناسبت امروز مراسمی با حضور سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در دهکده نشاط ولیعصر با عنوان مراسم بدرقه دختران شهدا و فعالان فضای مجازی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده: راهپیمایی اربعین نوعی کارآموزی برای جامعه سازی امام زمان(عج) است

قاضی زاده: راهپیمایی اربعین نوعی کارآموزی برای جامعه سازی امام زمان(عج) است