مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-15اقتصادي

تفاهم نامه جذب 8هزار نیروی بومی در پالایشگاه نفت امضا شد


تفاهم نامه سه جانبه جذب هشت هزار نیروی بومی از بستر سامانه جستجوی شغل فی ما بین استاندار هرمزگان، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس و تعاون، - کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر سه شنبه طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، آیین انعقاد تفاهم نامه استخدام نیروی کار بومی از طریق سامانه جستجوی شغل ( shoghl.

mcls.

gov.

ir) فی ما بین، استانداری هرمزگان، یک شرکت پالایش نفتی در بندرعباس و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برگزار شد.

مهدی دوستی در این آیین با اشاره به سرمایه گذاری 2.

3 میلیارد یورویی در طرح ارتقای محصولات سنگین این شرکت نفت در بندرعباس، عنوان کرد: این پالایشگاه نفت از ابتدا در کنار مردم بوده و در حوزه مسئولیت های اجتماعی کمک های دقیقی را به مردم استان کرده است اما کمکی که در حوزه اشتغال انجام می دهد، مساعدت در رفع درد اصلی استان یعنی بیکاری است که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره اینکه در استان شغل تولید می شود، افزود: چنانچه در سال گذشته 50 هزار و 700 شغل در استان ایجاد شده اما اثرش در رفع بیکاری استان پایین است و اشتغال ایجاد شده منجر به تحقق اهداف اصلی نشده است .

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، بیان کرد: برای نظارت بیشتر بر به کارگیری نیروهای بومی دو مسیر جذب نیرو را تعریف کرده ایم که در راهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه جذب 8هزار نیروی بومی در پالایشگاه نفت امضا شد

تفاهم نامه جذب 8هزار نیروی بومی در پالایشگاه نفت امضا شد