مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-22سياسي

فرهنگی: سرعت و کیفیت اینترنت یکی از مهمترین مشکلات است


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن یکی از مهمترین مشکلات در مقطع فعلی را سرعت و کیفیت اینترنت دانست و از گسست رابطه میان وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات انتقاد کرد.

- یک عضو کمیسیون صنایع و معادن یکی از مهمترین مشکلات در مقطع فعلی را سرعت و کیفیت اینترنت دانست و از گسست رابطه میان وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین فرهنگی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی کیفیت اینترنت و شاخص های مرتبط با آن با رویکرد چالش های ایجاد شده برای شهروندان و کسب و کارهای اینترنتی گفت: امروزه عصر دیجیتال و ارتباطات دیجیتالی است و این ارتباطات الکترونیکی بسیاری از اقدامات اعم از فعالیت های اقتصادی و جتی خانوادگی را تسهیل کرده و شکل می دهد.

وی یکی از مهمترین مشکلات در مقطع فعلی را سرعت و کیفیت اینترنت دانست و افزود: برخی از فعالان این عرصه به دلیل کیفیت و سرعت نامناسب اینترنت از کشور مهاجرت می کنند، چون شرایط شغلی آن ها به گونه ای است که احتیاج به دسترسی ها و سایت بیشتر دارند که در کشورهای همسایه است.

این عضو کمیسیون صنایع با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون و توضیحات وزیر گفت:در سال 1400 برای فیبر نوری نیم میلیون، در خرداد 1402، 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگی: سرعت و کیفیت اینترنت یکی از مهمترین مشکلات است

فرهنگی: سرعت و کیفیت اینترنت یکی از مهمترین مشکلات است