مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:152023-07-23سياسي

کارخانه آسفالت دهیاران در قائمشهر احداث می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: مطالعه طرح ساخت کارخانه آسفالت توسط شرکت تعاونی دهیاران قائمشهر انجام شده و در مرحله دریافت مجوز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی صبح یکشنبه در نشست بررسی وضعیت اخذ مجوز جهت راه اندازی نخستین کارخانه آسفالت تعاونی دهیاران در شهرستان قائم شهر اظهار کرد: مطالعه طرح ساخت کارخانه آسفالت انجام شده است و در مرحله اخذ مجوزات قرار دارد و این کارخانه توسط شرکت تعاونی دهیاران با سهامداری دهیاری های قائم شهر اجرایی می شود.

وی هدف از ساخت کارخانه آسفالت برای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری ها اعلام و تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح به دلیل داشتن درآمد، شاهد توانمندسازی دهیاری ها خواهیم بود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه این کارخانه از طرح های تولیدی و اقتصادی برای روستاها است، افزود: کارخانه آسفالت تعاونی دهیاران قائم شهر پس از راه اندازی قابلیت پوشش شهرستان های اطراف را نیز دارد.

وی با اشاره به اینکه مکان یابی و جانمایی ساخت کارخانه کارخانه آسفالت در قائم شهر به درستی انجام شود، خاطرنشان کرد: به گونه ای در این طرح عمل شود تا نمونه برای دیگر شهرستان ها باشد و با راه اندازی آن، فضای رقابتی را با شرکت های خصوصی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه آسفالت دهیاران در قائمشهر احداث می شود

کارخانه آسفالت دهیاران در قائمشهر احداث می شود