مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-15اقتصادي

آغاز به کار نمایشگاه سراسری صنعت ساختمان در کرمانشاه


معاون اجرایی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه از آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه تخصصی سراسری صنعت ساختمان در کرمانشاه خبر داد.

- آغاز به کار نمایشگاه سراسری "صنعت ساختمان" در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه معاون اجرایی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه از آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه تخصصی سراسری " صنعت ساختمان" در کرمانشاه خبر داد.

حامد وفاپور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز (24 مرداد) در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد آغاز به کار کرده، افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان تا 27 مرداد و به مدت چهار روز دایر خواهد بود.

وی ساعت بازدید از نمایشگاه را نیز هر روز از ساعت 17 تا 22 اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه بیش از 60 شرکت از استان های کرمانشاه، تهران، مرکزی، لرستان، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی و .

حضور دارند.

معاون اجرایی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه انواع صنایع و تجهیزات مرتبط با ساختمان از جمله درب و پنجره، لوله و اتصالات، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، آسانسور، تاسیسات داخلی، مصالح ساختمانی، پله برقی، کابینت، دکوراسیون داخلی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه سراسری صنعت ساختمان در کرمانشاه

آغاز به کار نمایشگاه سراسری صنعت ساختمان در کرمانشاه