مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-21حوادث

آزادسازی 500 میلیارد ریالی اراضی کشاورزی عباس آباد


فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 10 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان عباس آباد خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 10 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان عباس آباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر محصور نمودن غیر قانونی و شروع به ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی در مناطق روستایی شهرستان عباس آباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و انتظامی شهرستان عباس آباد پس از هماهنگی قضایی و حضور نمایندگان از اداره جهادکشاورزی استان مازندران نسبت به آزادسازی زمین های مذکور به متراژ 10 هزار مترمربع در اراضی کشاورزی به صورت غیر قانونی تغییرکاربری داده شد، اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در این عملیات تمام اراضی که تغییر کاربری داده شده بود رهاسازی و به سازمان جهادکشاورزی تحویل شد، تصریح کرد: ارزش زمین رهاسازی شده برابر نظر کارشناسان 500 میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 500 میلیارد ریالی اراضی کشاورزی عباس آباد

آزادسازی 500 میلیارد ریالی اراضی کشاورزی عباس آباد