مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-02سياسي

سازمان قضایی نیروهای مسلح کارنامه ای درخشان دارد


فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح کارنامه ای درخشان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی رزمجو صبح چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: قضاوت اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم حکومت اسلامی در راستای پابرجا کردن عدالت است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان نهادی مقدس در راستای حفظ اقتدار نیروهای مسلح در جغرافیای کشور به شمار می رود و این سازمان با رعایت قوانین و مقررات در حمایت و دفاع از نیروهای مسلح تا به حال گام های بسیار مهمی برداشته است.

وی با اشاره به کارنامه درخشان سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح با به کارگیری ایثار، اقتدار، حیثیت، سلامت کاری و همکاری بسیار مناسب با فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح دارای کارنامه ای درخشنده است.

آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر با حضور معاون اول رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، رییس کل دادگستری استان بوشهر، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر در سالن 22 بهمن شهرستان بوشهر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان قضایی نیروهای مسلح کارنامه ای درخشان دارد

سازمان قضایی نیروهای مسلح کارنامه ای درخشان دارد