مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-22سياسي

چالش های اینترنتی زیر ذره بین بهارستان/موافقت با ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره بررسی کیفیت اینترنت و شاخص های مرتبط با آن با رویکرد چالش های ایجاد شده برای شهروندان و کسب و کارهای اینترنتی، - سیصد و سی و نهمین نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه 31 مرداد ماه) به ریاست  قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و رأس ساعت 8 و 12 دقیقه با حضور 199  نفر از نمایندگان آغاز شد.

البته دقایقی پیش از برگزاری این جلسه و به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، از نمایندگان آزاده مجلس شورای اسلامی در جایگاه هیات رییسه تقدیر شد.

در این مراسم قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح یادبود از این سرافرازان آزاده جنگ تحمیلی تقدیر کرد.

اما پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، قالیباف در نطق پیش از دستور خود ضمن گرامی داشت روز صنعت دفاعی گفت که  امروز به پشتوانه دانش جوانانمان، پیشرفته ترین و مجهزترین تجهیزات و سلاح های دفاعی در کشور ساخته می شود و در اختیار نیروهای مسلح قرار می گیرد.

البته دکتر قالیباف در نطق خود به تلاش عده ای برای نشان دادن اختلاف و تقابل بین مجلس و دولت اشاره کرد و گفت: همان گونه که بارها گفته ام دولت و مجلس در کنار هم تلاش می کنند تا بتوانند فضای خدمت را در کشور حاکم کنند و با وجود اختلاف سلیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های اینترنتی زیر ذره بین بهارستان/موافقت با ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان

چالش های اینترنتی زیر ذره بین بهارستان/موافقت با ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان