مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-25سياسي

صدور حکم 3 سال حبس برای 2 حفار غیرمجاز در خراسان شمالی


مسئول حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: 3 سال حبس برای 2 حفار غیرمجاز در یکی از تپه های تاریخی شهرستان گرمه صادر شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مسئول حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: 3 سال حبس برای 2 حفار غیرمجاز در یکی از تپه های تاریخی شهرستان گرمه صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، ملک حسین قویدل چوکانلو با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و صدور حُکم از سوی مرجع قضایی، 2 حفار غیرمجاز در تپه تاریخی دوین واقع در شهرستان گرمه به 3 سال حبس محکوم شدند.

مسئول حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: همچنین بر اساس این حُکم، تمامی ادوات حفاری غیرمجاز این فرد به نفع دولت ضبط شد.

وی تصریح کرد: با توجه به وظایف ذاتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حفظ و حراست از آثار و اموال تاریخی و فرهنگی، به محض دریافت گزارش ها و دستگیری متهمان، موضوع بلافاصله در دستور کار قرار می گیرد و در محاکم قضایی پرونده تشکیل و بر اساس قوانین و مقررات با این افراد برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم 3 سال حبس برای 2 حفار غیرمجاز در خراسان شمالی

صدور حکم 3 سال حبس برای 2 حفار غیرمجاز در خراسان شمالی