مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 06:452023-08-22اقتصادي

تامین اعتبار کنارگذر شرق اصفهان از توان سازمان همیاری خارج است


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری اصفهان گفت: تامین نیاز اعتباری پروژه کنارگذر شرق اصفهان از توان سازمان همیاری خارج شده و تکمیل پروژه مستلزم حمایت و افزایش سهم مشارکت دولت است.

- رسول جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار مهر با با اشاره به اینکه اجرای پروژه کنارگذر شرق اصفهان از سال 1398 به سازمان همیاری شهرداری اصفهان واگذار شد، اظهار داشت: این سازمان سرمایه گذار و سهام دار 70 درصد از این پروژه است و وزارت راه و شهرسازی (بخش دولتی) 30 درصد در این پروژه سهیم است.

وی با بیان اینکه هزینه اجرای پروژه کنارگذر شرق در زمان واگذاری قابل قیاس با هزینه های کنونی نیست، ادامه داد: هزینه این پروژه چندین برابر افزایش یافته و تأمین آن از توان سازمان همیاری خارج است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نیاز اعتباری اولیه این پروژه حدود 600 میلیارد تومان بود در حالی که اکنون به بیش از چهار- پنج هزار میلیارد تومان هزینه نیاز دارد تا به مرحله بهره برداری برسد.

جهانگیری با بیان اینکه پروژه کنار گذر شرق اصفهان تا اسفندماه سال گذشته 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: کنار گذر شرق از محدوده آرامستان باغ رضوان شهر اصفهان شروع می شود و به طول 30 کیلومتر تا سه راهی مبارکه (پلیس راه اصفهان- شیراز) ادامه می یابد و از آنجا به پروژه آزادراه متصل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار کنارگذر شرق اصفهان از توان سازمان همیاری خارج است

تامین اعتبار کنارگذر شرق اصفهان از توان سازمان همیاری خارج است