مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-28بين الملل

طرح چند اتهام جدید علیه دونالد ترامپ


دادستان ویژه آمریکا چند اتهام جدید علیه دونالد ترامپ در پرونده نگهداری غیرقانونی اسناد محرمانه این کشور در عمارت شخصی خود طرح کرد.

- دادستان ویژه آمریکا چند اتهام جدید علیه دونالد ترامپ در پرونده نگهداری غیرقانونی اسناد محرمانه این کشور در عمارت شخصی خود طرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری سی ان ان، دادستان های آمریکا در این کیفرخواست به روزرسانی شده در پرونده نگهداری غیرقانونی اسناد محرمانه آمریکا توسط دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق این کشور، اظهار داشتند که پس از آنکه وزارت دادگستری آمریکا خواستار دریافت تصاویر دوربین های مداربسته عمارت مارالاگوی ترامپ شد، والت ناتا، دستیار ترامپ و کارلوس دی اولیویرا، مستخدم عمارت مارالاگوی تلاش کردند تا این تصاویر را حذف کنند.

بر اساس متن این کیفرخواست جدید، اولیویرا به مسئول فناوری اطلاعات این عمارت گفت که رییس می خواهد سرورها پاک شوند.

ترامپ که پیش از این هم 37 پرونده جنایی در جریان داشت، با یک اتهام جدید مبنی بر نگهداری عامدانه اسناد دفاعی ایالات متحده و همچنین دو اتهام مبنی بر ممانعت از اجرای عدالت و تحقیقات قضایی مواجه شده است.

در این کیفرخواست آمده است که رییس جمهوری سابق آمریکا به نگهداری غیرقانونی اسنادی درباره فعالیت های نظامی آمریکا در یک کشور خارجی متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح چند اتهام جدید علیه دونالد ترامپ

طرح چند اتهام جدید علیه دونالد ترامپ