مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-01اقتصادي

مهارت، حلقه مفقوده اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است


مهارت، حلقه مفقوده اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در جوامع است و در هر جامعه ای که به مهارت افزایی کودکان، نوجوانان، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مهارت، حلقه مفقوده اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در جوامع است و در هر جامعه ای که به مهارت افزایی کودکان، نوجوانان، جوانان، زنان و شاغلان آن بها داده شود آن جامعه، مسیر موفقی را پیش روی خواهد داشت.

عابدین خرّم در پیامی به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای، بر تعامل سازنده همه دستگاه ها با متولیان امر آموزش های مهارت محور تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است: آموزش با رویکرد مهارت افزایی در تمامی حرف و صنوف از جمله موضوعات مهمی است که می تواند نقش بسزایی در پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان داشته باشد؛ از این رو شایسته است با بهره گیری از فناوری های نوین آموزشی و به کارگیری آن در حوزه های مختلف مهارتی با رویکرد دانش بنیان، گام های موثری در این راستا برداشته شود.

این مهم محقق نخواهد شد مگر با تعامل سازنده همه دستگاه ها با متولیان امر آموزش های مهارت محور که سازمان آموزش فنی و حرفه ای در راس آنهاست.

اینجانب با گرامی داشت ششم مرداد، روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای به خانواده بزرگ مهارت آموزی و تمامی فعالان و تلاشگران این حوزه در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت، حلقه مفقوده اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است

مهارت، حلقه مفقوده اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است