مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-09سياسي

برگزارکنندگان تدکس، شأن استاد ساکت را رعایت نکردند


روابط عمومی برج میلاد تهران در واکنش به حواشی رخ داده در هفته گذشته پیرامون اجرای کیوان ساکت اعلام کرد که «برج میلاد حافظ شأن هنرمندان و اجرای ضوابط است ولی برگزارکنندگان تدکس، - روابط عمومی برج میلاد تهران در واکنش به حواشی رخ داده در هفته گذشته پیرامون اجرای کیوان ساکت اعلام کرد که برج میلاد حافظ شأن هنرمندان و اجرای ضوابط است ولی برگزارکنندگان تدکس، شأن و مقام هنری ساکت را رعایت نکردند.

به کزارش ایسنا، پس از اینکه ماجرای ممانعت از حضور ساز کیوان ساکت روی صحنه تدکس تهران در مرکز همایش های برج میلاد تهران حاشیه ساز شد، ایسنا طی دو گزارش مجزا به بررسی این امر که برگرفته از ادعای تدکس تهران بود، پرداخت.

درحقیقت ماجرا از این قرار بود که به ادعای تدکس تهران، این ماجرا اعمال سلیقه شخصی برج میلاد بود؛ زیرا هماهنگی های لازم با اداره اماکن و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را انجام داده شده بود.

اما اکنون برج میلاد در جوابیه ای که در اختیار ایسنا قرار داده است، تاکید کرده است که مقصر امر برنامه تدکس تهران بوده، زیرا هماهنگی های لازم را انجام نداده است.

در جوابیه برج میلاد تهران آمده است: برج میلاد حافظ شأن هنرمندان و اجرای ضوابط است / برگزارکنندگان تدکس، شأن و مقام هنری استاد ساکت را رعایت نکردند سرویس تجسمی و موسیقی خبرگزاری ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزارکنندگان تدکس، شأن استاد ساکت را رعایت نکردند

برگزارکنندگان تدکس، شأن استاد ساکت را رعایت نکردند