مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-09پزشكي

مرگ مادران باردار در یاسوج و ضربه ای سنگین به طرح فرزندآوری


در روزگاری که کشور با وضعیت فعلی به سمت پیری و کاهش جمعیت پیش می رود و خطر بزرگی کشور را تهدید می کند خبرهایی مانند فوت مادران باردار ضربه سنگینی به طرح فرزندآوری وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ در چند وقت اخیر خبر دردناکی که در استان کهگیلویه و بویراحمد موجب تاثر و تالم خاطر مردم شد و شاهد بیان مواضع مختلفی از سوی برخی مسئولان دستگاه ها از جمله دادگستری بودیم مرگ مادران باردار در بیمارستان امام سجاد یاسوج بود.

بی گمان یکی از شاخص های توسعه در هر کشور و استانی توسعه یافتگی در حوزه بهداشت و درمان است چرا که اگر جامعه ای در این دو حوزه نتواند با نیاز روز جامعه حرکت کند همچنان در عقب ماندگی و محرومیت به سر خواهد برد و نمی توان انتظار داشت بدون توسعه یافتگی در این دو زمینه و تامین سلامت و بهداشت مردم جامعه ای شاداب و چالاک و پویا داشت.

تناقض جلوگیری از کاهش جمعیت با مرگ مادران باردار در یاسوج مهم تر در روزگاری که کشور با وضعیت فعلی به سمت پیری و کاهش جمعیت پیش می رود و خطر بزرگی کشور را تهدید می کند خبرهایی مانند فوت مادران باردار ضربه سنگینی به طرح فرزندآوری وارد می کند که به خودی خود چنین مشکلی باعث می شود تا مادران امروزی ترس و هراس زیادی برای فرزندآوری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مادران باردار در یاسوج و ضربه ای سنگین به طرح فرزندآوری

مرگ مادران باردار در یاسوج و ضربه ای سنگین به طرح فرزندآوری