مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 03:002023-08-09سياسي

جهاد دانشگاهی به عنوان یک ظرفیت مضاعف، پشت تصمیمات مدیریتی قرار بگیرد


نوع تلاش در جهاد بسیار متفاوت و خارج از عرف است بنابراین در فضای علمی نیز جهاد دانشگاهی، شرایط و نورم طبیعی تلاش علمی را شامل نمی شود و انتظار می رود به عنوان یک ظرفیت مضاعف، - ایسنا/خوزستان شهردار اهواز گفت: نوع تلاش در جهاد بسیار متفاوت و خارج از عرف است بنابراین در فضای علمی نیز جهاد دانشگاهی، شرایط و نورم طبیعی تلاش علمی را شامل نمی شود و انتظار می رود به عنوان یک ظرفیت مضاعف، پشت بسیاری از تصمیمات مدیریتی قرار بگیرد تا موجب بهبود روش ها و بهره وری بیشتر در کارها شود.

رضا امینی با حضور در خبرگزاری ایسنا، با تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار اظهار کرد: کلیدواژه های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری کلید واژه های کاربردی هستند که اگر به درستی از آن ها استفاده کنیم قطعا خروجی های مطلوبی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یک وقت حضرت آقا کلمه نفوذ را به کار بردند که می توان از منظر مختلف به این کلمه نگاه کرد.

حضرت آقا با رویکرد مراقبت از نفوذ دشمن و رخنه بین سطوح اجتماعی این کلید واژه را به کار بردند اما دامنه بسیار وسیعی دارد.

شهردار اهواز گفت: در حال حاضر ایشان بسیار از موضوع هایی مانند تبیین یا پیری جمعیت که یک تهدید امنیتی کلان برای کشور است، نام می برند و لفظ جهاد پشت هر کلمه ای قرار بگیرد بار آن را مضاعف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی به عنوان یک ظرفیت مضاعف، پشت تصمیمات مدیریتی قرار بگیرد

جهاد دانشگاهی به عنوان یک ظرفیت مضاعف، پشت تصمیمات مدیریتی قرار بگیرد