مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:272023-08-14ورزشي

حکمرانی مطلوب در حوزه ورزش اولویت باشگاه مس سونگون است


مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با بین اینکه سعی داریم یک سازمان عقلایی در شمالغرب کشور جاری سازیم، گفت: به دنبال حکمرانی مطلوب در ورزش هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر نجف زاده شامگاه یکشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه از 42 روز پیش پست مدیرعاملی باشگاه مس سونگون ورزقان را عهده دار شده است، افزود: باشگاه مس سونگون ظرفیت بالایی در حمایت از ورزش قهرمانی و حرفه ای و همچنین همگانی دارد و ما باید به کمک شما اصحاب رسانه بتوانیم این ظرفیت را فعال و نگهداری کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون عنوان کرد: باشگاه مس در شمالغرب کشور تنها باشگاهی است که به معنای واقعی باشگاه می باشد و نه تیمداری چرا که هم در لیگ برتر فوتسال، لیگ دسته یک فوتبال، لیگ دسته یک والیبال، لیگ برتر تکواندو، لیگ برتر شما و شیرجه، لیگ برتر شمشیربازی نماینده دارد و حتی در چهار آکادمی به ترتیب فوتبال، فوتسال، تکواندو و شمشیربازی و به تازگی آکادمی کشتی که در ورزقان فعال شده، فعالیت می کند.

نجف زاده با اشاره به برنامه منسجمی که قبلاً به مسئولین شرکت ملی مس ایران ارائه داده بود، یادآور شد: بنده این برنامه بلند مدت را که استراتژی توسعه باشگاه مس سونگون ورزقان نامگذاری کرده بودم نگاه دیگری به استراتژی دارم که در سه جمله تشخیص، تدبیر و تخصیص که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمرانی مطلوب در حوزه ورزش اولویت باشگاه مس سونگون است

حکمرانی مطلوب در حوزه ورزش اولویت باشگاه مس سونگون است