مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 23:252023-07-26سياسي

حفظ اسلام و حرکت در مسیر حق هزینه دارد


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه برای حفظ اسلام و حرکت در مسیر حق باید هزینه بپردازیم، گفت: پیامبر اکرم (ص) هزینه تعلیم لااله الاالله را پرداخت کرد تا بشر با توحید آشنا شد.

- رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه برای حفظ اسلام و حرکت در مسیر حق باید هزینه بپردازیم، گفت: پیامبر اکرم (ص) هزینه تعلیم لااله الاالله را پرداخت کرد تا بشر با توحید آشنا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی امروز چهارشنبه در مراسم عزاداری روز هشتم ماه محرم که در آستان مقدس حضرت فاطمه اخری سلام الله علیها (خواهر امام) رشت برگزار شد، اظهار کرد: معرفت نسبت به اهل بیت (ع) و برائت جستن از دشمنان خدا، یک نوع روزی بزرگ محسوب می شود که خداوند نصیب انسان ها کرده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عبادت خداوند بدون معرفت، انسان را در مسیر گمراهی قرار می دهد، تصریح کرد: مجالس عاشورایی باید تبدیل به کلاس معرفت شناسی نسبت به اباعبدالله الحسین (ع) شود.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه برای حفظ اسلام و حرکت در مسیر حق باید هزینه بپردازیم، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) هزینه تعلیم لااله الاالله را پرداخت کرد تا بشر با توحید آشنا شده و جامعه توحیدی و مسئولیت پذیر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ اسلام و حرکت در مسیر حق هزینه دارد

حفظ اسلام و حرکت در مسیر حق هزینه دارد