مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-22سياسي

نیروی انسانی متخصص کشور از مهمترین سرمایه های صنایع دفاعی است


رییسی با بیان اینکه صنایع دفاعی و هسته ای با وجود سنگین ترین تحریم ها، بیشترین پیشرفت را داشته اند، بر ایجاد یک خط ارتباطی برای سرریز پیشرفت ها و دستاوردهای دفاعی به صنایع دیگر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در دیدار مدیران ارشد و نخبگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به مناسبت روز صنعت دفاعی، اقدامات و دستاوردهای بزرگ، پیشرفته و به روز صنایع دفاعی کشور در حوزه های نظامی و غیرنظامی را جلوه هایی از تولید قدرت در راستای دفاع از کشور و مایه اطمینان و آرامش مردم دانست.

رییس جمهور حضور نیروهای مسلح ایران در منطقه را برخلاف حضور ناامن ساز نیروهای بیگانه، امنیت آفرین و مایه اطمینان دانست و اظهار داشت: صنایع دفاعی کشور پشتیبان نیروهای مسلح در تأمین و ارتقای امنیت، اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی هستند.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به سرریز دستاوردهای فن آورانه و پیشرفته صنایع دفاعی کشور به دیگر بخش های صنعتی تصریح کرد: امروز تلاش برای ساخت هواپیمای مسافربری به اعتبار پیشرفت ها و توانمندی هایی است که در صنایع دفاعی کشور به دست آمده است.

رییسی با بیان اینکه صنایع دفاعی و هسته ای کشور با وجود سنگین ترین تحریم ها، بیشترین پیشرفت را داشته اند، انگیزه، همت و پشتکار را از عوامل اصلی موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی متخصص کشور از مهمترین سرمایه های صنایع دفاعی است

نیروی انسانی متخصص کشور از مهمترین سرمایه های صنایع دفاعی است