مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-20اجتماعي

ایمن سازی جاده های آذربایجان غربی برای تردد زائران اربعین


رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تمهیدات لازم برای راهداری در ایام تردد سفرهای اربعین در این فصل سنجیده شده و مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی توسعه یافته و آماده تردد است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تمهیدات لازم برای راهداری در ایام تردد سفرهای اربعین در این فصل سنجیده شده و مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی توسعه یافته و آماده تردد است.

علی قهرمانی 29 مرداد در جلسه کمیته مدیریت بحران و شواری هماهنگی امور راه و شهرسازی آذربایجان غربی، گفت: اقدامات پیشگیرانه از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می کند و جاده های استان به خصوص راهدارخانه و محل های استراحت و نمازخانه بین جاده ای آماده برای سفرهای اربعین شود.

وی ادامه داد: با آماده سازی و ایمن سازی مسیرها و جاگذاری تابلوها و علائم هشداردهنده و تامین روشنایی مناسب مسیرهای مورد نظر شاهد سفری بدون بروز حادثه و سوانح خواهیم بود.

رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ساماندهی تابلوهای ایمنی راه ها و اعمال اقدامات پیشگیرانه و آشکارسازی نقاط حادثه خیز در این خصوص از دیگر مسائل مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی جاده های آذربایجان غربی برای تردد زائران اربعین

ایمن سازی جاده های آذربایجان غربی برای تردد زائران اربعین