مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-05سياسي

ثبت 27 هزار حادثه در سامانه آب و فاضلاب مازندران


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از ثبت 27 هزار حادثه در سامانه آب و فاضلاب استان خبر داد و گفت: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس با ظرفیت 12 هزار متر مکعب در شبانه روز درحال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سامانه 122 برای اعلام مشکلات در حوزه آب و فاضلاب مازندران در بین مردم شناخته شده است.

در همین ارتباط مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از ثبت بیش از 27 هزار حادثه در این سامانه در سال جاری خبر داد و گفت: بیش از 16 هزار حادثه توسط همکاران ما پیگیری و رفع شده است.

وی خاطرنشان کرد:از این تعداد 27 هزار و 447حادثه مربوط به بخش آب و 290 حادثه مربوط به بخش فاضلاب بوده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران خاطرنشان کرد: 99 هزار و 157 حادثه در بخش آب و فاضلاب در سامانه 122 طی سال گذشته ثبت شده بود که از این تعداد 98 هزار 226 حوادث مربوط به بخش آب و 931مربوط به بخش فاضلاب بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تماس ها در بخش آب مربوط به اتفاقات شبکه توزیع آب بوده است ، تصریح کرد: به تمامی تماس های مردمی درباره آب و فاضلاب پاسخ داده شد و پیگیری های لازم برای رفع آن صورت گرفت.

مدیرعامل آبفا مازندران اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده خدمات 24 گانه آب و فاضلاب به زودی از طریق این سامانه میسر می شود و در این سامانه پیش بینی کردیم که خدمات وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 27 هزار حادثه در سامانه آب و فاضلاب مازندران

ثبت 27 هزار حادثه در سامانه آب و فاضلاب مازندران