مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-03اقتصادي

قیمت جدید نان در نانوایی های آزاد گلستان اعلام شد


قیمت جدید نان در نانوایی هایی سوپر آزاد و سهمیه تخصیص آرد شهرستان ها در جلسه شورای آرد و نان استان تعیین شد.

- ایسنا/گلستان قیمت جدید نان در نانوایی هایی سوپر آزاد و سهمیه تخصیص آرد شهرستان ها در جلسه شورای آرد و نان استان تعیین شد.

محمد برزعلی رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان صبح پنجشنبه 12 مرداد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از این پس قیمت نان سنگک با وزن 600 گرم هر عدد 9 هزار تومان، بربری با وزن 500 گرم هر عدد 7 هزار و 500 تومان و تافتون با وزن 200 گرم هر عدد 4 هزار تومان خواهد بود.

هم چنین محمد دهنوی معاون برنامه ریزی امور اقتصادی استاندار گلستان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص سهمیه نانوایی های سوپرآزادی که تخلف کرده بودند، گفت: تصمیم گرفتیم سهمیه نانوایی های متخلف را در اسرع وقت باطل کنیم و روند باطل شدن جواز آنان را سرعت بدهیم.

وی ادامه داد: بیش از 30 نانوایی سوپر آزاد متخلف در استان شناسایی شده اند که پیش بینی می شود عدد نانوایی های متخلف به 50 عدد برسد و جواز فعالیت همه آن ها در آینده نزدیک باطل خواهد شد.

این مقام مسئول عدم خرید آرد توسط نانوایی های سوپر آزاد از طریق سامانه آرد غله و فروش نان با قیمت بالاتر از قیمت مصوب سوپرآزادها را عمده تخلف نانوایی های متخلف سوپرآزاد در سطح استان اعلام کرد و گفت: در جلسه اخیر شورای آرد و نان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جدید نان در نانوایی های آزاد گلستان اعلام شد

قیمت جدید نان در نانوایی های آزاد گلستان اعلام شد