مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-09اقتصادي

بهره برداری از 7 ناحیه صنعتی جدید در امسال


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان با بیان اینکه هفت ناحیه صنعتی جدید در سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: در همین راستا، زمینه سرمایه گذاری 384 طرح صنعتی در استان فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید امیر امیری زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان  امروز در نشست خبری به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: علاوه بر ارائه برنامه های زیرساختی شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان، آموزش پرسنل در واحد های مدیریتی برای صنایع کوچک در نظر گرفتیم که در سال گذشته، 84 دوره آموزشی برای بیش از یک هزار و 800 نفر از کارکنان و مدیران واحدهای صنعتی و در چهار ماهه نخست سال جاری نیز 30 دوره آموزشی برای 325 نفر برگزار شده است.

وی به فعالیت 25 شهرک و ناحیه صنعتی در استان هرمزگان اشاره کرد و از جذب یک هزار و 284 سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی هرمزگان خبر داد و افزود: در این میان، 531 طرح به بهره برداری رسیده و برای هفت هزار و 200 نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان همچنین با بیان اینکه 26 طرح صنعتی تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید ، تصریح کرد: 753 طرح نیمه تمام یا در دست ساخت با پیشرفت فیزیکی 1 تا 99 درصد در استان وجود دارد که با بهره برداری از آن برای قریب به 16 هزار نفر ایجاد اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 7 ناحیه صنعتی جدید در امسال

بهره برداری از 7 ناحیه صنعتی جدید در امسال