مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-09پزشكي

بیماران دیالیزی در پیاده روی اربعین چه نکاتی را رعایت کنند؟


بیماران دیالیزی اگر قصد انجام پیاده روی اربعین را دارند حتماً باید نکات اساسی را مد نظر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هلال احمر اعلام کرد: بیماران دیالیزی اگر قصد انجام پیاده روی اربعین را دارند حتماً باید نکات اساسی را مد نظر داشته باشند.

یکی از مهم ترین توصیه ها به زائران اربعین این است، افرادی که بیمار کلیوی هستند و نیاز به دیالیز دارند با توجه به حجم جمعیتی که در ایام اربعین به عراق مشرف می شوند و نیز امکانات محدود بیمارستان های کربلا و نجف در مورد دیالیز، امکان دیالیز برای این بیماران وجود نخواهد داشت و به همین دلیل دیالیزی ها به طور جدی با مشکل سلامتی روبرو می شوند تقاضا از آنها این است زمان زیارت را به زمان دیگری موکول کنند و در این ایام مشرف نشوند.

با توجه به محدودیت های بیمارستانی که در عراق وجود دارد به بیماران دیالیزی توصیه می شود که با وجود تمام ابعاد معنوی که این سفر دارد به این سفر نروند.

در سال های گذشته بیماران دیالیزی در پیاده روی اربعین به دلیل ناپرهیزی که در مصرف مواد غذایی انجام می دادند، دچار مشکلات عدیده ای از جمله تجمع آب در بدن، بالا رفتن فشار خون و … می شدند و رساندن این بیماران به بیمارستان به دلیل ازدحامی که در مسیر وجود دارد با مشکل مواجه می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران دیالیزی در پیاده روی اربعین چه نکاتی را رعایت کنند؟

بیماران دیالیزی در پیاده روی اربعین چه نکاتی را رعایت کنند؟