مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-07ورزشي

والیبالیست های نوجوان در مرحله گروهی در چه فاکتورهایی برتر بودند؟


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان سه مسابقه را پشت سر گذاشت و از 220 سرویسی که ملی پوشان نوجوان در این دیدارها زدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان با حضور 19 تیم از روز چهارشنبه 11 مرداد در سن خوآن آرژانتین آغاز شد و مرحله گروهی این رقابت ها بامداد امروز (دوشنبه 16 مرداد) به پایان رسید و از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود کردند و حریفان خود را شناختند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که تمرینات خود را از فروردین ماه 1402 آغاز کرد و پس از گذشت 5 ماه از اردوهای آماده سازی و حضور در اردوی تدارکاتی برزیل راهی آرژانتین شد تا در مهم ترین تورنمنت این رده سنی در دنیا شرکت کند، در مرحله گروهی سه پیروزی برابر کره جنوبی، پرتوریکو و کلمبیا به دست آورد و با توجه به انصراف نیجریه، با چهار پیروزی به عنوان صدرنشین گروه C راهی پلی آف شد.

با نگاهی به عملکرد ملی پوشان در مرحله نخست این رقابت ها می توان به میزان موفقیت های آن ها در فاکتورهای حمله، سرویس و دفاع پی برد.

نوجوانان در این رقابت ها 142 دریافت داشتند که 52 درصد آن موفق بود و 227 حمله به زمین حریف داشتند که 52 درصد این حملات موفق و منجر به کسب امتیاز برای تیم ایران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبالیست های نوجوان در مرحله گروهی در چه فاکتورهایی برتر بودند؟

والیبالیست های نوجوان در مرحله گروهی در چه فاکتورهایی برتر بودند؟