مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-22سياسي

سوال از شهردار تابو نیست/ کاش در قانون شورا کارت زرد به معاونان شهرداری وجود داشت


یک عضو شورای شهر تهران که از شهردار سوال کرده و زاکانی امروز جهت پاسخ به آن در صحن شورا حاضر شده است، درباره سوال خود توضیحاتی بیان کرد.

- یک عضو شورای شهر تهران که از شهردار سوال کرده و زاکانی امروز جهت پاسخ به آن در صحن شورا حاضر شده است، درباره سوال خود توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران با طرح سؤال خود از شهردار تهران با تاکید بر اینکه امروز به عنوان یک نماینده در شورا و زاکانی به عنوان منتخب اعضای شورا با هم گفت و گو می کنیم، افزود: امروز در حالی طرح این سؤال در دستور کار شورا قرار گرفته که نشان دهنده احترام به قانون توسط رییس شوراست، به گونه ای که یک روز پس از تقدیم سوال بنده بر اساس ماده 83 قانون به شهردار ابلاغ شد و شهردار زودتر از موعد 10 روزه مقرر قانونی به این سوال پاسخ داد و این نشان می دهد که تابوی سوال مطرح نیست و ای کاش در قانون شورا کارت زرد به معاونان شهرداری وجود داشت تا مجبور نباشیم برای هر موردی، از شهردار سوال کنیم.

وی با بیان اینکه سوال بنده تصمیم کاملا شخصی و بر اساس مسئولیت در کمیته منابع انسانی است و با اصرار بنده این سوال تنها با امضای خود به هیئت رییسه تقدیم شد و هیچ کسی دخالتی نداشته و هیچ انگیزه ای جز اعمال وظیفه نظارتی و هشدار به شهردار تهران برای اجرای قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از شهردار تابو نیست/ کاش در قانون شورا کارت زرد به معاونان شهرداری وجود داشت

سوال از شهردار تابو نیست/ کاش در قانون شورا کارت زرد به معاونان شهرداری وجود داشت