مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-21پزشكي

کدام گروه های جامعه رایگان درمان می شوند؟


معاون درمان وزیر بهداشت جزییات درمان رایگان برخی گروه های جامعه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،سعید کریمی،معاون درمان وزیر بهداشت در نشست خبری به مناسبت هفته دولت،بیان داشت: از ابتدای کار این دوره با پیک کرونا روبرو بودیم و سازمان بهداشت جهانی ایران را کشوری موفق در کنترل کرونا اعلام کرد.

وی با بیان اینکه کرونا تمام نشده اما از شرایط اضطراری خارج شدیم،گفت:کمیته علمی در خصوص بیماری های این چنینی تشکیل شده است.

کریمی با بیان اینکه در دوسال گذشته 106 بیمارستان با 15399 تخت اضافه شده است،افزود:اکنون 2 هزار کاشت حلزون چه جراحی و چه وسائل مربوط به صورت رایگان انجام می شود.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه نسخه الکترونیکی 90درصد انجام می شود،ابراز کرد: پزشک خانواده در شهرهای زیر 20 هزار نفر اجرای شود و در 59 شهر بالای این تعداد جمعیت اجرا می شود.

وی تصریح کرد:123مرکز ناباروری سطح 3 و 47 مرکز ناباروری سطح 2 راه اندازی شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به رایگان شدن خدمات درمانی برای برخی گروهها،گفت: 3 دهک اول غیر برخوردار به اضافه ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر و عشایر و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در صورتی که از سیستم ارجاع به مراکز درمانی مراجعه کنند رایگان درمان می شوند؛البته این طرح اکنون در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام گروه های جامعه رایگان درمان می شوند؟

کدام گروه های جامعه رایگان درمان می شوند؟