مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-22سياسي

چگونه بر ترس ناشی از سخنرانی غلبه کنیم؟


مدرس دوره های فن بیان در چهارمحال و بختیاری گفت:: مدیریت احساس و هیجان می تواند در فن بیان اثرگذار باشد، زمانی که شخص عزت نفس بالایی داشته باشد ترسی از سخنرانی نخواهد داشت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدرس دوره های فن بیان در چهارمحال و بختیاری گفت:: مدیریت احساس و هیجان می تواند در فن بیان اثرگذار باشد، زمانی که شخص عزت نفس بالایی داشته باشد ترسی از سخنرانی نخواهد داشت.

بهزاد اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: داشتن فن بیان در تمام شئونات زندگی انسان ها کاربرد دارد و برقراری ارتباطات روزانه با افراد مختلف نوعی مهارت ارتباطی است.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین تکنیک فن بیان، گفت وگوی درونی با خودمان است، افزود: گفت و گویی که با خودمان انجام می دهیم، نحوه ارتباطات با بیرون و با افراد دیگر را می سازد.

این مدرس دوره های فن بیان با اشاره به اینکه گفت وگوی درونی خودمان باعث می شود تصمیمات مهم زندگیمان را بگیریم و فن بیان بهتری داشته باشیم، عنوان کرد: گفت وگوی درونی می تواند توانمندی بهتر صحبت کردن با مردم و برخورد بهتر با دیگران را به همراه داشته باشد.

اسماعیلی بیان کرد: برای برقراری ارتباط موثر با دیگران به فن بیان خوب نیاز داریم و زمانی که بتوانیم با خودمان به درستی صحبت کنیم می توانیم فن بیان بهتری داشته و با دیگران ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه بر ترس ناشی از سخنرانی غلبه کنیم؟

چگونه بر ترس ناشی از سخنرانی غلبه کنیم؟