مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-19پزشكي

اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت


اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، زمان درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول 1403 ـ 1402 دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل (ورودی سال های قبل) وزارت بهداشت را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اداره کل آموزش بنیاد شهید در اطلاعیه ای به نقل از اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیم سال اول 1403 ـ 1402 دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل (ورودی سال های قبل) از تاریخ 20 مردادماه الی 20 شهریورماه از طریق مراجعه به سامانه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به آدرس shahedtransmission.

behdasht.

gov.

ir  امکان پذیر است.

در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای (پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی) می توانند درخواست خود را در سامانه ثبت کنند تا بر اساس شرایط، ضوابط و اولویت های ایثارگری در کمیسیون ذیربط رسیدگی شود.

پیگیری وضعیت درخواست انتقالی نیز از طریق سامانه مذکور و با استفاده از شماره دانشجویی و کدملی میسر خواهد بود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: انتقال دانشجو صرفاً از طریق سامانه مربوط صورت می گیرد و فقط مدارک و تقاضاهای ارسال شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت