مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-24سياسي

ضرورت توجه به فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه


فرماندار شهرستان قائمشهر با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب، گفت: آمدن ماه محرم و تداعی رشادت ها و شجاعت های بانوان حاضر در واقعه کربلا حال امروز در جامعه ما اثر گذار شده که زنان و دختران ملت ما این قهرمانان را اسوه راه خود قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، چهارمین جلسه شورای اداری قائمشهر امروز با حضور مدیران ادارات شهرستان و آیت الله معلمی امام جمعه قائمشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

 آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت ایام محرم و اشاره به فرهنگ شهادت و رشادت امام حسین(ع) و تاثیرات آن بر جامعه گفت: این موضوع مهم باید با برنامه ریزی در میان مردم بیش از پیش توسعه پیدا کند و گسترش یابد.

جواد مولایی قرا فرماندار قائمشهر نیز در ادامه با تسلیت ایام محرم، هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان را محکوم کرد و این امر را کاری ناشایست و توهین به مقدسات مسلمانان دانست.

وی با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب، گفت: آمدن ماه محرم و تداعی رشادت ها و شجاعت های بانوان حاضر در واقعه کربلا حال امروز در جامعه ما اثرگذار شده و زنان و دختران ملت ما این قهرمانان را اسوه راه خود قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه

ضرورت توجه به فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه