مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-05سياسي

خانه هایی که وقف سیدالشهدا(ع) می شوند


چند خانه داریم همه در اختیار سیدالشهدا(ع)، به همه هم گفتم که هر کاری می خواهید برای اباعبدالله الحسین(ع) انجام دهید این خانه ها در اختیار شما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ حسین یزدی: محرم که فرا می رسد همه پای کار می آیند و سر از پا نمی شناسند، همه در دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و سردار شهید بهنام محمدی راد یکدل و یکرنگ می شوند تا برای سرور و سالار شهیدان کاری انجام دهند، یکی موکب می زند، یکی برای راه اندازی دسته عزاداری کمک می کند، یکی برای پذیرایی از عزاداران حسینی نذر می دهد، یکی محله را سیاهپوش می کند، یکی هم خود را به دستجات سوگواری می رساند و در کنار ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) زنجیر می زند.

در کوی شهید مدرس هم هر کسی هر چه در توان دارد به میدان می آورد تا بتواند برای ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) کاری انجام دهد، همه از پیر و جوان و زن و مرد کوچک و بزرگ پای کار امام حسین (ع) می آیند و در صحنه حضور می یابند.

به دعوت یکی از دوستان راهی کوی شهید مدرس می شوم تا در جمع صمیمی یکی از ده ها موکبی که توسط اهالی این منطقه همزمان با ماه محرم بر پا شده، حضور یابم و با فعالیت های آنها آشنا شوم، موکبی که با صفا و صمیمیت در خیابان 6 شهید مدرس برپا شده و پذیرای همشهریان و سوگواران و عزاداران حسینی عزیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هایی که وقف سیدالشهدا(ع) می شوند

خانه هایی که وقف سیدالشهدا(ع) می شوند