مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-09اقتصادي

ایده های برتر فناورانه تا سقف 100 میلیون تومان حمایت می شوند


مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: ایده های برتر فناوری از 20 تا 100 میلیون تسهیلات حمایتی دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاضل احدی صبح چهارشنبه در نشست با سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به حمایت از ایده های فناورانه اظهار کرد: ایده های علمی و فناورانه در این سازمان تا مرحله تبدیل به محصول مورد حمایت قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه اصلی ترین رویکرد حمایتی از فناوران حمایت های مالی و پشتیبانی است، خاطرنشان کرد: مرکز حمایت از مخترعین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تا سقف 20 میلیون تومان از فناوران حمایت می کند و در صورتی که طرح شان بزرگ و در سطح کشور مطرح شود تا سقف 100 میلیون تومان وام بلاعوض حمایت می شوند.

مسئول بسیج علمی، فناوری و پژوهشی استان اردبیل با اشاره به فعالیت علمی- پژوهشی در جهاد دانشگاهی و فعال بودن مرکز رشد گیاهان دارویی در این نهاد انقلابی گفت: جهاد دانشگاهی تعاملات خوبی با بسیج دارد با توجه شباهت فعالیت های این دو سازمان امیدواریم این تعاملات ادامه دار باشد.

احدی با بیان اینکه در حوزه پژوهش، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری همکاری هایی با جهاد دانشگاهی داشته است، افزود: یکی از فعالیت های ما بحث افکارسنجی و تحقیق و پژوهش است و در طی امسال 6 پروژه افکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های برتر فناورانه تا سقف 100 میلیون تومان حمایت می شوند

ایده های برتر فناورانه تا سقف 100 میلیون تومان حمایت می شوند