مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-16سياسي

افتتاح تصفیه خانه دریاچه هنر تا دهه فجر/ ساخت پارکینگ در اراضی عباس آباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا معصوم بیگی در حاشیه بازدید خبرنگاران از سه پروژه پارکینگ طبقاتی فرهنگ، خانه موسیقی و تصفیه خانه دریاچه هنر در مجموعه اراضی عباس آباد، - محمدرضا معصوم بیگی از بهره برداری از فاز اول پارکینگ طبقاتی فرهنگ در مجموعه اراضی عباس آباد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا معصوم بیگی در حاشیه بازدید خبرنگاران از سه پروژه پارکینگ طبقاتی فرهنگ، خانه موسیقی و تصفیه خانه دریاچه هنر در مجموعه اراضی عباس آباد، گفت: شرکت نوسازی اراضی عباس آباد یکی از پرسابقه ترین شرکت های شهرداری تهران است که تأسیس آن به قبل از انقلاب بر می گردد.

کلیه اقدامات درون مجموعه اراضی عباس آباد باید بر اساس طرح ویژه اراضی عباس آباد انجام شود و این طرح تصویب و در حال حاضر ملزم به اجرای آن هستیم.

وی افزود: پروژه پارکینگ فرهنگ با توجه به مراجعات بسیار و استقبال شهروندان در یک مرحله آغاز و حدود 9 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و پس از آن متوقف شده بود که گودبرداری موجود خطراتی را برای همسایگان در بر داشت؛ اما در دوره جدید مصوبات لازم اخذ و با رفع مشکلات از ابتدای سال جاری این بزرگترین پارکینگ طبقاتی در تهران با وسعت 135 هزار متر مساحت بنا بار دیگر عملیات اجرایی آن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تصفیه خانه دریاچه هنر تا دهه فجر/ ساخت پارکینگ در اراضی عباس آباد

افتتاح تصفیه خانه دریاچه هنر تا دهه فجر/ ساخت پارکینگ در اراضی عباس آباد