مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-06سياسي

روایت یک روانشناس از تحول ده ها زن در هیأت های مذهبی


در برنامه از لاک جیغ تا خدا، از 52 خانمی که دعوت شدند، 42 نفر می گفتند با هیأت تغییر پیدا کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، دومین روز نشست های هم اندیشی و مطالبه گری برگزیدگان مهرواره هوای نو با مسئولان کشور صبح امروز یکشنبه 15 مردادماه با موضوع نقش زنان در آینده هیأت برگزار شد.

70 درصد زندگی ما را رسانه ها در اختیار گرفته اند فاطمه رضوی راد دکترای جامعه شناسی و مطالعات زنان، پژوهشگر برتر و عضو اندیشکده بیانیه گام دوم درباره نقش رسانه ها در زندگی گفت: این روزها بسیار می گوییم و می شنویم، هیأت محرم و عزاداری و این عبارات دائم از جلوی چشم ما عبور می کند ولی فقط عبارت است و اگر اندکی به عقب برگردیم و به آن نگاه کنیم، الان در فضایی زندگی می کنیم که ادعا می کنند 70 درصد زندگی، تعاملات، جهت دهی ها، شکل دهی ها و هجمه های فکری مربوط به رسانه است و یکباره محرم می شود و این هشتک ها به بادی سپرده می شود.

وی محرم و صفر را در تغییر نقشه های منفی فضای مجازی مؤثر دانست و افزود: چرا آنقدر فضای مجازی و رسانه مهم است و همه درباره آن حرف می زنیم؟ چرا هیأت مهم است؟ اصلاً هیأت مهم است؟ در چند سال پیش هشتک نه به محرم شروع شد و اندیشمندان گفتند که محرم کمرنگ تر می شود و دیدیدم که بعد از کرونا مجالس عزاداری دوباره پرشکوه شروع به فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک روانشناس از تحول ده ها زن در هیأت های مذهبی

روایت یک روانشناس از تحول ده ها زن در هیأت های مذهبی