مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-27سياسي

پیکر خادم امام حسین(ع) پس از 2 سال سالم از قبر بیرون آمد


رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان همدان یک ماجرای واقعی را تعریف کرد و گفت: پیکر خادم الحسین (ع) به صورت معجزه آسایی پس از گذشت 20 ماه سالم در قبرستان وادی السلام نجف اشرف آرام گرفت.

- همدان- رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان همدان یک ماجرای واقعی را تعریف کرد و گفت: پیکر خادم الحسین (ع) به صورت معجزه آسایی پس از گذشت 20 ماه سالم در قبرستان وادی السلام نجف اشرف آرام گرفت.

حسین شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: مرحوم حاج مهدی شریفی پس از فوت پدرشان مسئولیت سرپرستی حسینیه جولان همدان را عهده دار شد و تا زمانی که در محله جولان سکونت داشت هر پنج شنبه شب در حسینیه برنامه برگزار می شد.

وی ادامه داد: صبح های هر پنج شنبه تعدادی از دوستان و آشنایان و فامیل در منزلشان به صرف صبحانه و منبر و اقامه عزای حسینی دعوت می شدند.

رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان همدان با بیان اینکه ایشان، نزد بنده مقداری پول به امانت گذاشته بود و هماهنگ می کرد تا به افرادی آن پول ها اعطا شود؛ تشریح کرد: به ما می گفت به فلانی سر بزنید و طی تماس تلفنی می گفت که مقداری پول به فلانی بدهید، اصلاً ما آن فرد را نمی شناختیم که چه کسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر خادم امام حسین(ع) پس از 2 سال سالم از قبر بیرون آمد

پیکر خادم امام حسین(ع) پس از 2 سال سالم از قبر بیرون آمد