مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-12اقتصادي

اجرای برنامه تضمین اشتغال دانشجویان برای نخستین بار توسط دانشگاه علمی کاربردی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: برای نخستین بار، برنامه تضمین اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی همسو با سیاست های کلان توسعه اشتغال کشور به دنبال احیا و ایفای وظیفه ذاتی خود برای تسهیل در دستیابی به اشتغال اثربخش برای جوانان است.

وی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی با برخورداری از وی‍‍‍‍‍‍‍ژگی منحصر به فرد ارتباط مستقیم و بی واسطه با بازار کار و همکاری بخش خصوصی، بر پذیرش مطابق اولویت های کشور و نیازمحور کردن رشته های تحصیلی با تضمین بکارگیری دانش آموختگان متمرکز شده و با بهره گیری از تجارب پیشگامی در آموزش های شغلی، نسبت به پیگیری و مشارکت در تسهیل اشتغال کشور اقدام می کند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: ایجاد تحول در آموزش های شغلی و اجرای درست آن در کشور نیازمند تغییر نگاه آموزش به گونه ای است که متضمن اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان باشد.

  بلندی افزود: برنامه ریزی شغلی در این ساختار شامل ارتقای توانمندی نیروی انسانی، بکارگیری به شکل مستقیم یا غیرمسقیم و هدایت برای خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه تضمین اشتغال دانشجویان برای نخستین بار توسط دانشگاه علمی کاربردی

اجرای برنامه تضمین اشتغال دانشجویان برای نخستین بار توسط دانشگاه علمی کاربردی