مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-06سياسي

محیط های نمایشگاهی و امکانات اولیه ای که موجود نیست


توقع به جایی است که مدیران محترم نمایشگاهی در سراسر کشور به مواردی که خود مقرر نموده اند التزام داشته باشند و نیز در نظر داشته باشند که مواردی چون امکان استفاده از هوای سالم، - سرویس بهداشتی و آب آشامیدنی در سطح اولیه نیازهای انسانی است و عدم وجود آن ها باعث زیر سوال بردن کرامت آدمی است.

عصر ایران؛ یادداشت میهمان؛ هومن مشایخی – کارشناس و فعال غرفه سازی - زیان بار بودن برخی مشاغل برای سلامتی ثابت شده و در هر محیط کاری به نحوی به کنترل عوامل مضر اقدام می شود.

برای مثال افرادی که در بخش های خاصی از بیمارستان کار می کنند در هر سال مجازند تا حد مشخصی از اشعه دستگاه های تشخیصی را دریافت کنند و حتی مرخصی های مربوط به این نوع فعالیت را دارند.

برپایی نمایشگاه به واسطه مسایل مختلفی که در آن وجود دارد از قبیل جابجایی و نصب احجام سنگین و استفاده از دستگاه های بالقوه خطرناک از این نوع مشاغل است که اگر موضوع گرد و غبار و بوی سمی مصالح مورد استفاده را نیز اضافه کنیم، سالن های نمایشگاهی در ایام ساخت و ساز از خطرناکترین مکان های فعالیت شغلی است.

این وضعیت مخصوصا در صورت استمرار روی سلامتی تمام افراد شاغل این بخش اعم از مدیران سالن ها، غرفه سازان، پیمانکاران و حتی مجریان و مشارکت کنندگانی که بنا به هر دلیل در این ایام مراجع این سالن ها هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط های نمایشگاهی و امکانات اولیه ای که موجود نیست

محیط های نمایشگاهی و امکانات اولیه ای که موجود نیست