مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-01سياسي

هنر بهترین ابزار برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است


استاندار فارس با بیان اینکه رویدادها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی باید هنرمندانه به مردم ارائه شود، هنر را بهترین و اثرگذارترین ابزار برای تبیین دستاوردهای نظام دانست.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه رویدادها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی باید هنرمندانه به مردم ارائه شود، هنر را بهترین و اثرگذارترین ابزار برای تبیین دستاوردهای نظام دانست.

دکتر محمدهادی ایمانیه سه شنبه 10 مرداد در دیدار با شماری از اعضای بسیج هنرمندان، خواستار توجه همه مسئولان به هنر، خصوصا هنر اسلامی ایرانی شد و گفت: وقایع و رویدادهای پس از وقوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری به مردم ارائه شود.

استاندار فارس همچنین بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات در اختیار دوایر دولتی، خارج از وقت اداری برای فعالیت های مختلف به ویژه هنری و فرهنگی تاکید و اضافه کرد: امیدوار هستیم که در سفر دوم هیئت دولت، سالن های سینمایی هفتگانه شیراز افتتاح شود؛ این امکانات می تواند به شکل شبانه روزی فعال باشد.

خرید منازل میراثی برای استفاده هنرمندان ایمانیه در پاسخ به درخواست پیش بینی مکانی برای فعالیت هنری و برگزاری نمایشگاه های مرتبط نیز گفت: در همین ارتباط و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر بهترین ابزار برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است

هنر بهترین ابزار برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است