مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-17اجتماعي

انتشار بوی کُک در هوای زرین شهر/دادستان لنجان به ذوب آهن تذکر داد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنجان از پیگیری قضایی درخصوص انتشار بوی کُک در هوای زرین شهر و تذکر دادستان به کارخانه ذوب آهن خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان اینکه ذوب آهن یکی از صنایعی است که وضعیت آلایندگی آن را بصورت شبانه روزی پایش می کنیم.

اظهار داشت: به کارخانه ذوب آهن به دلیل مشکلات زیست محیطی که داشته است بارها اخطار دادیم و طبق قوانین این کارخانه در لیست صنایع آلاینده است.

وی در خصوص انتشار بوی کُک در زرین شهر که گلایه های مردم را به دنبال داشته است، گفت: ما پیگیر این مسئله هستیم؛ مشکلاتی که این چند روز به دلیل بوی کُک پیش آمد بررسی کردیم و به ذوب آهن بار دیگر اخطار دادیم که باید آلودگی را کنترل کنند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان لنجان با بیان اینکه این شرایط را به دادستان شهرستان نیز اطلاع دادیم، خاطرنشان کرد: دادستان نیز نماینده حقوقی ذوب آهن را احضار کرد و تذکرات لازم را به این کارخانه داد؛ امید است که مشکل انتشار بوی کک رفع شود.

محمدی ابراز داشت: هم اداره کل محیط زیست استان و هم شهرستان به طور جدی موضوع آلایندگی اخیر ذوب آهن را پیگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه کُک از زغال سنگ تولید شده و بعنوان سوخت در کوره بلند ذوب آهن تزریق و استفاده می شود، اضافه کرد: کارخانه ذوب آهن سال گذشته دریچه های فلِکسیبل را در بخش کک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار بوی کُک در هوای زرین شهر/دادستان لنجان به ذوب آهن تذکر داد

انتشار بوی کُک در هوای زرین شهر/دادستان لنجان به ذوب آهن تذکر داد