مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:452023-07-29اقتصادي

رفع نقاط پرحادثه جاده های لرستان در انتظار اعتبار


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با اشاره به وجود 118 نقطه حادثه خیز در جاده های این استان، گفت: درخواست ما در سفر دوم رییس جمهور اختصاص اعتبار برای رفع این نقاط است.

- مرتضی شیروانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود هشت هزار کیلومتر راه و جاده در لرستان، اظهار داشت: این میزان جاده شامل آزادراه، چهارخطه، راه اصلی، فرعی و… است.

بیش از 85 درصد از جاده های لرستان در مناطق کوهستانی است وی با تأکید بر لزوم ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز در سطح جاده های لرستان، عنوان کرد: بیش از 85 درصد از جاده های استان در مناطق کوهستانی است و ما کمتر در دشت ها راه داریم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان در ادامه با بیان اینکه قبلاً تعداد نقاط حادثه خیز در سطح جاده های استان 150 نقطه بوده است، گفت: در حال حاضر تعداد نقاط حادثه خیز در استان 118 مورد است.

شیروانی، بیان داشت: هدف ما برای امسال رفع 22 نقطه حادثه خیز در سطح جاده های استان است.

رفع نقاط حادثه خیز عزم و اعتبار ملی نیاز دارد وی با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیز در جاده های استان عزم و اعتبار ملی نیاز دارد، افزود: اداره کل راهداری به تنهایی با این حجم از ماشین آلات و اعتبارات قادر نیست که این نقاط حادثه خیز را رفع و اصلاح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نقاط پرحادثه جاده های لرستان در انتظار اعتبار

رفع نقاط پرحادثه جاده های لرستان در انتظار اعتبار