مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:102023-08-19اقتصادي

206 هزار نفر در شهرستان خاش از آب شرب پایدار بهره مند می شوند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با تکمیل طرح انتقال آب از کارواندر به شهر و روستاهای بخش مرکزی خاش که اکنون در حال اجراست، 206 هزار نفر در افق طرح از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با تکمیل طرح انتقال آب از کارواندر به شهر و روستاهای بخش مرکزی خاش که اکنون در حال اجراست، 206 هزار نفر در افق طرح از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

علیرضا قاسمی در جریان بررسی و بازدید از طرح های آبرسانی به شهر و روستاهای خاش که با حضور فرماندار انجام شد، در این باره بیان کرد: طرح انتقال آب از کارواندر به شهر و روستاهای بخش مرکزی خاش، از محل اعتبارات پیش بینی شده در قانون بودجه و همچنین تسهیلات ماده 56 با مشارکت بانک مسکن در حال اجرا است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح تاکنون، نزدیک به 10 کیلومتر عملیات حفاری کانال، جوشکاری و لوله گذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: 72 کیلومتر لوله گذاری، احداث 3 باب ایستگاه پمپاژ، 21 هزار متر مکعب مخزن ذخیره و 85 کیلومتر خط انتقال برق برای اجرای طرح پیش بینی شده است.

وی جمعیت بهره مند را 206 هزار نفر در افق طرح اعلام کرد و گفت: طرح انتقال آب از کارواندر به خاش، یکی از مهم ترین طرح های آبرسانی وزارت نیرو در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

206 هزار نفر در شهرستان خاش از آب شرب پایدار بهره مند می شوند

206 هزار نفر در شهرستان خاش از آب شرب پایدار بهره مند می شوند