مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-19اقتصادي

مقاوم سازی مسکن روستایی در رودسر 7 درصد از متوسط استانی بالاتر است


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در بحث مقاوم سازی مسکن های روستایی، شهرستان رودسر را با 64 درصد پیشرو خواند و گفت: متوسط استانی در مقاوم سازی مسکن های روستایی 57 درصد و متوسط کشوری 51 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حامد دائمی امروز در بازدید تعدادی از روستاهای شهرستان رودسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید میدانی از روستاهای چایجان، خسادان، میانده و لمینجوب برخی از مشکلات احصاء و بزودی رفع خواهد شد.

  وی بازنگری طرح هادی، کوتاه کردن زمان بازنگری و اجرای طرح های هادی را از مهم ترین مطالبات روستاهای رودسر خواند و افزود: در اجرای طرح هادی مانند دیواره سازی برای اراضی رانشی با توجه به خطراتی که برای معابر روستایی داشت به صورت میدانی تصمیماتی گرفته شد که از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان و هم اعتبارات استانی بتوانیم اقدام کنیم.

  مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به دستور اکید استاندار در خصوص تهاتر کردن قیر بیان کرد: از 268 میلیارد تومان سهم استانی 23 میلیارد تومان تخصیص شهرستان رودسر است که عن قریب با توجه به پیمانکارانی که شناسایی می شود در قالب 31 پروژه با برنامه ریزی مسؤولین شهرستانی به مرحله آسفالت خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی مسکن روستایی در رودسر 7 درصد از متوسط استانی بالاتر است

مقاوم سازی مسکن روستایی در رودسر 7 درصد از متوسط استانی بالاتر است