مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-22بين الملل

نبیه بری: در این تاریکی شاهد یک روز شاد هستیم


رییس پارلمان و نخست وزیر پیشبرد امور لبنان امروز از سکوی حفاری در بلوک 9 بازدید به عمل آوردند و شادمانی خود را ابراز داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، نبیه بری رییس پارلمان لبنان و نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان امروز از سکوی حفاری در بلوک 9 بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید علی حمیه وزیر حمل و نقل و ولید فیاض وزیر انرژی، وسام الذهبی از مسئولان بخش نفت لبنان و هیئتی از شرکت توتال فرانسه حضور داشتند.

نبیه بری گفت: در این تاریکی، شاهد یک روز شاد هستیم و من سال ها تلاش کردم تا توافق چارچوبی (مربوط به ترسیم مرزهای دریایی لبنان و فلسطین اشغالی) که در اکتبر 2020 اعلام کرده بودم به نتیجه برسد.

وی ابراز امیدواری کرد که آغاز عملیات حفاری و اکتشاف انرژی مقدمه ای برای حل بحران اقتصادی لبنان باشد و همچنین لبنانی ها بتوانند بر سر انتخاب رییس جمهور به عنوان آغاز راه حل بحران سیاسی کشور که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنیم، به توافق برسند.

از سوی دیگر نجیب میقاتی هم گفت: در این مناسبت مهم که لبنان شاهد آن است امیداریم که طی روزهای آتی نشانه ها و بارقه های امید ظاهر شود تا به لبنان برای حل بحران شدیدی که از آن رنج می برد، کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبیه بری: در این تاریکی شاهد یک روز شاد هستیم

نبیه بری: در این تاریکی شاهد یک روز شاد هستیم