مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-15پزشكي

اولین کنگره بین المللی سواد سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود


رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری اولین کنگره بین المللی سواد سلامت در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری اولین کنگره بین المللی سواد سلامت در این دانشگاه خبر داد.

دکتر مهدی قلیان اول امروز، 24 مردادماه در نشست خبری اطلاع رسانی در خصوص اولین کنگره بین المللی سواد سلامت و چهارمین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت که در ساختمان قرشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، عنوان کرد: قرار است که کنگره بین المللی سواد سلامت کشور برای اولین بار به صورت بین المللی انجام شود.

این کنگره برای استفاده از تجربیات بین المللی در ارتقاء سطح سواد جامعه، با همکاری سازمان های بین المللی، وزارت بهداشت و همه سازمان های مرتبط با سواد سلامت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این کنگره از دی ماه سال گذشته فعال و اطلاع رسانی ها در خصوص پذیرش مقاله، صورت گرفته است، ادامه داد: بحث کووید به ما اثبات کرد هرچه سطح سواد سلامت جامعه بالاتر باشد، همخوانی مردم در زمینه بیماری ها، رعایت اصول و خودمراقبتی بیشتر خواهد بود.

بسیاری از کشورهای جهان با سرانه پایین درآمدی، با ارتقاء سطح سواد سلامت در جامعه خود توانسته اند در زمینه کنترل بیماری ها از برخی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنگره بین المللی سواد سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود

اولین کنگره بین المللی سواد سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود