مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-25سياسي

فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری برای چینی ها در خراسان جنوبی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: استان خراسان جنوبی در حوزه انرژی های نو و تجدیدپذیر، کشاورزی و معدن فرصت های بی نظیری جهت سرمایه گذاری از سوی کشور چین دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا خامه زر ظهر سه شنبه در جلسه نشست ابتکار توسعه جهانی و سند همکاری 25 ساله با هیئت چینی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جلساتی، اظهار کرد: گسترش و اهمیت روز افزون روابط خارجی ایران در محیط آسیایی، لزوم ایجاد هماهنگی حداکثری هیئت ایرانی و همچنین پرهیز از بیان محورهای تکراری از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست بوده است.

وی با بیان اینکه پیشبرد توافق 25 ساله همکاری های کشورهای ایران و چین در ابعاد اقتصادی، سیاسی و نظامی باید تسریع پیدا کند، افزود: فرصت ها و چالش های همکاری سیاسی، نظامی و امنیتی بین این دو کشور باید بررسی شود.

خامه زر با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های ایجاد خواهرخواندگی با استان های بزرگ کشور چین از جمله چینگهای را دارد، گفت: قطعاً بهره برداری از ظرفیت های استان خراسان جنوبی می تواند روابط دو کشور ایران و چین را بیش از پیش به هم پیوند دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری برای چینی ها در خراسان جنوبی

فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری برای چینی ها در خراسان جنوبی