مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:002023-07-25اقتصادي

نظارت های بهداشتی بر اماکن مذهبی شهرستان بوشهر تشدید شد


رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: هم زمان با ایام سوگواری سالار شهیدان، نظارت بازرسان بهداشت محیط شهرستان بوشهر افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بازرسان بهداشت محیط در کلیه مراکز شهری و روستایی از کلیه محل های عزاداری در سطح شهرستان بازدید و علاوه بر نظارت بر بهداشت آن اماکن، اقدام به کلر سنجی و نمونه برداری از آب مصرفی و همچنین آموزش متصدیان محل های برگزاری مراسم می کنند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر توزیع نذورات به صورت خشک را توصیه کرده و افزود: در صورت پخت وپز نیز متصدیان باید دارای کارت معاینه پزشکی بوده و کلیه نکات بهداشتی را در حین تهیه و توزیع رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: فراورده های خام دامی باید با کشتار مجاز و یا بسته بندی با تأیید وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی باشد و از بسته بندی غذای پخته قبل از مصرف با زمان بیش از دو ساعت خودداری شود و در صورت لزوم تا زمان مصرف در دمای زیر 4 درجه سانتی گراد و یا بالای 63 درجه سانتی گراد قرار گیرد.

حبیبی نیا خاطرنشان کرد: تاکید بر استفاده از ظروف یک بارمصرف مناسب جهت سرو مواد غذایی سرد و گرم (استفاده از ظروف بر پایه گیاهی جهت مواد غذایی گرم) نیز مورد تاکید است.

لزوم رعایت بهداشت فردی کارشناس مسئول بهداشت محیط نیز بیان کرد: با توجه به برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی خاص در این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت های بهداشتی بر اماکن مذهبی شهرستان بوشهر تشدید شد

نظارت های بهداشتی بر اماکن مذهبی شهرستان بوشهر تشدید شد