مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-24سياسي

نام گذاری کوچه ای به نام اولین شهید امر به معروف در کرمان


در جلسه شوراهای کرمان مصوب شد در 9 مرداد همزمان با سالگرد شهید ضیاءالدینی، اولین شهید امر به معروف و نهی از منکر شهر کرمان کوچه ای که منزل خانواده شهید در آن قرار دارد به نام ایشان نام گذاری شود و در مراسمی از خانواده این شهید تقدیر و تشکر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید شعرباف صبح امروز در یکصدوسومین جلسه شورا  که در محل شورای شهر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: تمام دغدغه ی شورا حل مشکلات و معضلات مردم و رسیدگی در کمترین زمان ممکن به این مشکلات است.

وی ادامه داد: در همین راستا کتاب تطبیق مصوبات شوراها در سال های اخیر به نگارش در آمده است که ملاک عمل در شوراها است.

شهردار کرمان ادامه داد: تفویض اختیار پرداخت هزینه ها از محل دیون تا سقف 2 میلیارد ریال نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته که در آینده ای نزدیک عملی می شود.

 همچنین در این جلسه مقرر شد که در 9 مرداد همزمان با سالگرد شهید ضیاءالدینی، اولین شهید امر به معروف و نهی از منکر شهر کرمان کوچه ای که منزل خانواده شهید در آن قرار دارد به نام ایشان نام گذاری شود و در مراسمی از خانواده این شهید تقدیر و تشکر شود.

 منصور ایرانمش، رییس کمیسیون عمران و شهرسازی مسئله توهین به قرآن کریم را محکوم کرد و در ادامه خواستار پیگیری و واکنش مناسب از طرف شهردار و اعضای شورای شهر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری کوچه ای به نام اولین شهید امر به معروف در کرمان

نام گذاری کوچه ای به نام اولین شهید امر به معروف در کرمان