مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 06:502023-08-02فرهنگي

پلمب «ماندانا» 45 روزه شد!/ مدیر سینما: فرض کنید من مجرم هستم!


محمد قاصد اشرفی مدیر سینمای «ماندانا» ضمن اشاره به گذشت بیش از 45 روز از پلمب این سالن سینمایی نسبت به بلاتکلیفی این مجموعه و نبود پاسخگو درباره وضعیت فعالیت آن، - محمد قاصد اشرفی مدیر سینمای ماندانا ضمن اشاره به گذشت بیش از 45 روز از پلمب این سالن سینمایی نسبت به بلاتکلیفی این مجموعه و نبود پاسخگو درباره وضعیت فعالیت آن، گلایه کرد! محمد قاصد اشرفی رییس انجمن سینماداران و مدیر مجموعه سینمایی ماندانا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این سینما توضیح داد: سینما ماندانا بعد از گذشت بیش از 45 روز همچنان در وضعیت بلاتکلیف قرار داد و پلمب آن لغو نشده است! وی ادامه داد: در این مدت پیگیری هایی از دادستانی منطقه خود داشته ایم اما هیچ کمکی به ما نکرده اند و همچنان این مجموعه با 22 پرسنل و 8 فیلمی که در جدول اکران خود دارد، از فعالیت محروم است.

این توقف فعالیت هم تا همین امروز خسارت جبران ناپذیری برای ما به همراه داشته است.

این سینمادار باسابقه افزود: دادستانی که می گویند مسئول این پرونده است، طی 45 روز گذشته حتی برای یک نوبت هم به ما وقت ملاقات و گفتگو نداده است.

اصلاً فرض را بر این بگذاریم که من یک مجرم هستم، آیا نباید کسی من را به حضور بپذیرد و درباره تخلفی که کرده ام بازخواستم کند؟ لااقل یک نفر از من سوال کند که چه اتفاقی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب «ماندانا» 45 روزه شد!/ مدیر سینما: فرض کنید من مجرم هستم!

پلمب «ماندانا» 45 روزه شد!/ مدیر سینما: فرض کنید من مجرم هستم!